I rollen som
Merkevaresjef eier du merkevaren og er ansvarlig for merkevarestrategien.
Du vil bli en del av et sterkt fagmiljø hvor du vil få mulighet til å påvirke og utvikle vår retning fremover. Du vil samarbeide tett med motiverte og dyktige kolleger og med våre samarbeidspartnere. Stillingen rapporterer til Markedssjef.
Norsk Hussopp Forsikring kan tilby en sentral stilling i bedriften, hvor du vil bli en viktig bidragsyter i utviklingen av vårt strategi- og kommunikasjonsarbeid. Vi har fleksibel arbeidstid og en hybridløsning med hjemmekontor og fysisk tilstedeværelse i våre stilige og sentrale lokaler! Vi har en flott kantine, sosiale samlinger utenfor jobb, tilgang til firmahytte og gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Dine viktigste ansvarsområder vil være knyttet til profilering og innhold. I tillegg vil du jobbe med våre digitale kanaler, med nettsider, SEO, Google Analytics, innholdsproduksjon, nyhetsbrev til samarbeidspartnere og leverandører - og med å styrke vår tilstedeværelse i sosiale medier.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder vil blant annet være:
- Videreutvikling av selskapets av markeds- og kommunikasjonsstrategi
- Visuell identitet, merkevarplattform og UX samt innkjøp og kontraktshåndtering vedrørende merkevaren
- Innholdsproduksjon til nettsider og publisering/ annonsering i sosiale medier
- Ansvar for våre salgs- og markedsprosesser
- Samarbeid med agenter for innholdsproduksjon
- Intern og ekstern kommunikasjon og markedsføring
- Ansvar for målinger, rapportering, oppfølging og analyse
- Bærekraftig verdiskaping
Hvem er du?
Du har en drivende personlighet med evne til selvledelse, ansvar, initiativ og fremdrift. Du har god samarbeidsevne, er erfaren og oppnår resultater. Du har et bredt analytisk perspektiv og evne til å tenke strategisk. Du jobber med en tydelig retning og visjon. Du drives av målsetninger, trives med å holde i flere prosjekter fra a-å og du sikrer fremdrift og kvalitet.
Vi tror også du har denne kompetansen:
- Høyere utdanning innen relevante fagområder
- Bred erfaring fra merkevarebygging, identitetsarbeid og endringsledelse
- Gode kunnskaper innen design og digitale flater
- Dyktig på å skrive og skape innhold, trygg språkbruk og meget gode formidlingsevner
- Erfaring fra forsikring, bank eller finans kan være en fordel, men vi er åpne for kompetanse fra ulike bransjer
- Erfaring med bruk av verktøy og hjelpemidler for innholdsproduksjon både grafisk og publiseringsverktøy
- Har du erfaring fra B2B salg, utarbeidelse av salgsmateriell og kommunikasjon med målgrupper er dette en fordel
- Dokumenterte resultater
Har du erfaring fra merkevarebygging, og forstår verdien av en god kundereise? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Rekrutteringsprosessen gjennomføres av TEMP-TEAM AS. Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Kristin Holm for mer informasjon om stillingen eller prosessen. Det er ønske om snarlig oppstart, men vi kan vente på den rette!
Velkommen som søker!